Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hány év garanciát kapok?
A jótállás időtartama a termék árától függően sávos lett:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.


Hogyan tudom a garanciát érvényesíteni?

A termékeinkre minden esetben gyártói garancia vonatkozik.
Amennyiben probléma merülne fel, kérjük írjon emailt az ügyfélszolgálatunknak, a megrendelés számával, a hiba pontos leírásával, és kérjük csatoljon képeket vagy videót melyen jól látható a hiba forrása.
A beérkezést követően rövid időn belül kollégáink fogják keresni Önt.


Törött/sérült mosogatót vettem át, a futárcégtől. Mit tehetek, hogy kicseréljék?
Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizze, főleg ha törékeny árut rendelt! Mielőtt aláírná a fuvarlevelet, nyissa ki a csomagot és ellenőrizze a megrendelt termék állapotát! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre!!!!! 
Bármilyen más esetben cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetlegesen felmerülő problémákra.
Amennyiben a sérülés/törés ténye rögzítésre került a fuvarlevélen, kérjük annak másolatát elküldeni ügyfélszolgálatunkra emailen, ahol a cserével kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak az Önök rendelkezésére.


Nem tetszik a termék, szeretném visszaküldeni mi ennek a menete?
Termék visszaküldés menete: 
Amennyiben az Ön által rendelt termék nem nyerte el tetszését, kérjük írjon erről egy emailt az ugyfelszolgalat@ledlampashop.hu címre, bankszámla adatok megadásával, majd a következők szerint járjon el: Ha csaptelepet/kiegészítőt rendelt a terméket az alábbi címre kérjük visszaküldeni saját költségen. 
Elior Trade Kft. 2600 Vác, Gödöllői út 4. 
A termékeket kizárólag postai úton tudjuk csak átvenni! 
Ha mosogatót rendelt kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, ahogy további tájékoztatást kap a visszaküldés menetéről. 
A fent említett esetetekre a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint előírt 14 nap áll a rendelkezésére.


Elrontottam a számlázási címem/nevem mit tudok tenni?

Számla kiállításának és módosításának a menete:
A rendelést követő 24 órán belül tudunk számlázási adatokat módosítani, abban az esetben, ha Ön a rendeléskor nem megfelelően járt el. Ehhez kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon emailt rendelésszám megadásával az alábbi címre: ugyfelszolgalat@ledlampashop.hu 
A már kiállított számlát módosítani, javítani, sztornózni nem áll módunkban.

Rendelésemet személyesen szeretném átvenni, hol tudom?
Webshop vagyunk, csak kiszállítással dolgozunk, személyes átvételre nincs mód!